Sunday, May 3, 2009

Sumbangan




Kami di sini ingin menminta sedikit sumbangan utk dua perkara berikut:

  1. Membeli ubat nyamuk jenis aerosol bagi kegunaan Masjid UiTM.
  2. Dana utk projek AD111 (Diploma in Graphic Design UiTM) pada semester hadapan.

Ketika kami ingin beriktikaf di masjid , kami selalu mengalami kegatalan & merasakan bahawa ini berpunca daripada nyamuk (perasan ada bunyi nyamuk) sehingga kami tidak tenang utk tidur lena. Oleh yang demikian, kami memerlukan setin ubat nyamuk jenis aerosol bagi tujuan menghalang nyamuk-nyamuk ini dari menggangu kami sepanjang malam.

Pada semester hadapan, kod kursus kami, AD110 akan bertukar kepada AD111 iaitu kod bagi program Diploma in Graphic Design (salah satu cabang Art n Design). Kami tidak mempunyai kamera digital (jenis SLR) serta laptop sendiri. Sedangkan untuk program ini, kedua-dua barang ini sangat penting untuk projek kami. Tapi apakan daya, kami tidak mempunyai duit sebanyak itu. Kami juga perlu membeli Illustrator, Photoshop, 3D Max, Premier dan lain-lain. Kami juga masih belum ada PTPTN lagi.

Kepada yang prihatin, sila layari laman blog ini serta layari http://profiles.friendster.com/herobomba/ (Friendster) ataupun http://www.myspace.com/herobomba90/ (MySpace) . Untuk memberi sumbangan bagi tujuan pembelian ubat nyamuk, anda boleh menelefon kami di 014-578 4580 dgn syarat anda adalah pelajar UiTM Sarawak. Untuk sumbangan projek AD111 pula, anda boleh salurkan dalam akaun mbb nombor: 162405033398. Semoga sumbangan anda diberkati Allah SWT. Amin.

No comments:

Post a Comment